Ja vam comentar l’altre dia que Twitter ja començava a tenir protagonisme fins i tot a la premsa del cor, amb la ruptura sentimental de Jennifer Aniston perquè el seu xicot preferia el Twitter a ella. Doncs sembla que això només és el principi, i pot ser que en el futur el servei de micro-blogging de moda passi a tenir cada cop més protagonisme en el món de la farándula.

Per començar, la setmana passada sentíem la notícia que Britney Spears passava a ser la persona amb més seguidors de Twitter, per davant de Barack Obama amb més de 620.000 seguidors. L’estrella del pop, amb el seu compte @britneyspears que s’actualitza un o dos cops al dia, comparteix informació sobre les seves novetats musicals, els articles que parlen d’ella i les sortides que fa amb els seus ballarins per anar al cine després dels concerts.

twitter_spearsobama_500

També hi va haver perill d’una segona “ruptura famosa” per culpa de l’ocellet blau quan l’actor Ashton Kutcher va twittejar una foto del cul de la Demi Moore en bikini mentre ella li planxava el traje (sí, jo també m’he preguntat què carai feia la Demi Moore planxant…). Ella es va enfadar però llavors ell va demanar als seguidors que li enviessin missatges d’amor a la Demi, n’hi van arribar més de 3000 i ella el va perdonar….ooooh… 😛

3897260

I és clar, la premsa generalista que últimament sembla que s’ho està passant pipa omplint els diaris amb articles sobre els social media ja s’ha fet ressó d’aquest fenòmen. D’una banda el New York Times fa uns dies va publicar un article sobre els famosos amb Twitter i la diferència entre els que twittejen ells mateixos i els que contracten a gent per a que ho faci. Molts, com la Britney, tenen un exèrcit de persones al seu càrrec que ho gestionen tot però alguns, com el jugador de bàsquet Shaquille O’Neal, prefereixen ser ells mateixos qui ho manegen. Total, només són 140 caràcters, en la opinió de l’estrella de la NBA. D’altra banda, El País avui també escriu sobre els famosos i els seus Twitters en aquest article, on posen alguns exemples de personatges públics de l’estat español que l’utilitzen.

A Estats Units, fins i tot veiem que fins i tot l’empresa de Twitter busca contractar una persona que es procupi exclusivament de tenir els famosos contents. Aquí, per ara, sembla que encara ens queda una estona per a que la Obregón s’hi posi. Esperem. :-)