Les pàgines són més com perfils i apareixen al canal de notícies
Des de fa un temps les empreses, les marques o els “personatges” que volen connectar amb els seus seguidors, tenen la possibilitat de crear una pàgina a Facebook. Els usuaris poden seguir-los fent-se’n “fans” o admiradors. El problema principal de les pàgines és que per a poder compartir informació amb els seus seguidors, calia esperar que aquests s’hi deixessin caure sovint o utilitzar les “actualitzacions”, que s’envien als usuaris com a missatges oficials des de la pàgina per anunciar alguna novetat.
Des d’ara, les pàgines seran, en paraules de Facebook, “més com perfils d’usuari”. Quan entrem en una pàgina, ens apareix aquest missatge:
A banda d’un canvi estètic, que ordena els continguts de manera similar als perfils d’usuari, aquest canvi significa que ara els usuaris també rebran les novetats del que passa a les pàgines a través del canal de notícies. Això vol dir, que entre els missatges sobre les fotografies o comentaris dels teus amics, hi apareixeran missatges com aquest (en aquest cas per als seguidors del diari New York Times):
Redisseny de la pàgina principal (home page)
D’altra banda, Facebook també ha anunciat que canviarà el disseny de la pàgina principal (i sobretot del canal de notícies) per a que sigui més fàcil seguir el que fan els amics, amb filtres, destacats i un editor per a compartir continguts directament des d’allà. En aquest moment encara no s’ha fet efectiu el canvi, però aquí podeu veure aquest avanç del redisseny:
En general ens semblen bons canvis, benvingut tot el que ajudi a fer l’aplicació més intuitiva i simplifiqui la gestió del fluxe cada vegada més gran d’informació que ens hi arriba!
1 comment
Facebook i la resistència al canvi « Betes i Clicks - desenredant la xarxa diu:
mar 14, 2009
[…] i la resistència al canvi Salta a Comentaris Com ja vam comentar l’altre dia, Facebook ha creat un nou disseny de la pàgina principal (la que més s’utilitza per […]