Tornem a la càrrega amb un recull d’enllaços interessants i curiositats que hem llegit per la xarxa al voltant del món 2.0:

 

Hem estat llegint que…

 

… Apple ha escollit com una de les millors aplicacions del 2013 un joc, Dragon City, creat per una empresa catalana, SocialPoint amb més de 160 treballadors.

Screen Shot 2014-01-11 at 12.02.50

 

 

…aquest article a la revista de negocis Business Insider presenta un argument interessant sobre perquè Facebook està en risc de morir d’èxit, enfonsada pel seu propi pes degut al gran volum d’informació que s’hi comparteix a mesura que ens connectem més i tenim més activitat.

 

…un altre article curiós de la revista Vanity Fair on explica els diferents motius que en entrevistes als mitjans han donat alguns personatges famosos per no tenir presència a la xarxa i especialment, a Twitter. No em sorprèn que encara uns quants siguin dels que pensen que només serveix per compartir què has esmorzat. Aparentment a casa els Pitt-Jolie, tan guapos però no saben fer anar un ordinador, i el senyor James Bond Daniel Craig si vol que quedem al pub millor, cap problema, només ha de dir dia i lloc.

 

…aquest video titulat iDIOTS m’ha agradat molt. Són robotets, amb iPhones, i és una metàfora o alguna cosa així. Però sobretot: robotets!

 

…com cada any podeu veure un repàs de l’any segons Twitter amb esdeveniments destacats en diferents temàtiques (i com sempre un pèl massa americà).

 

Screen Shot 2014-01-12 at 10.23.06

…i una mica el mateix podem dir del repàs de l’any que fan a Instagram:

Screen Shot 2014-01-12 at 10.29.58

…una història amb final feliç: un home sense sostre aprèn a programar i crea la seva primera app que ja està disponible.

…una predicció per al 2014: móbils i tauletes probablement superaran per primer cop el nombre d’ordinadors. Entrem a la era post-ordinador personal?

Screen Shot 2014-01-12 at 10.38.00

… i per acabar, com sempre, una curiositat: un sostenidor que piula. Concretament twitteja cada cop que una tal Maria (una blogger o famosa a Grècia per algun motiu) es descorda els sostenidors. Tot això amb l’objectiu de recordar a les dones que facin auto-examens periòdics per detectar càncers de manera precoç. Es tracta d’una campanya curiosa creada per Nestlè al mercat grec: